duminică, 3 iulie 2011

Silviu Man

GCL: Cum ati descrie actoria?

Silviu: Actoria e ca o dragoste, nu se poate definii "actoria este arta prin care omul preia anuminte comportamente
si le reda pe scena", se pierde tot ce era mai interesant in chestia asta care implica uneori o lumina,
un partener si te implica pe tine.

GCL: Cine este actorul tau model?

Silviu: Au fost multi, tin minte ca era o nebunie dupa Van Damme daca iti vine sa crezi, ca orice junior la varsta mea
lesinam dupa Van Dame, vroiam sa fac chestia aia cand lovea el cu piciorul undeva deasupra, nu mi-a iesit niciodata
in schimb m-am ales cu niste ligamnete intinse cu ocazia asta, apoi am trecut la un nivel superior si am ajuns la
Schwarzenegger care era mult mai bun si ma dadeam cu crema de pantofi pe obraji, vroiam sa am si eu bicepsii si
tricepsii aia, nu i-am avut niciodata nici p-aia. Dupaia am inceput sa ma uit si eu la tipi mai seriosi, care
sunt foarte multi. Povestea unul din profesorii mei "domnule actorul este un tip care imprumuta comportamente,
manifestari sau replici de peste tot", deci insasi faptul ca eu vorbesc acum cu tine, poate ca ceva din tine
e la mine, fara sa-mi dau seama, eu preiau tot timpul, e ca si cum pictorul pune anumite culori, el nu stie
ca le-a vazut pe zidul cutare ci doar le pune acolo, asa si cu actoria: nu pot sa zic ca am un model, modelul
meu sunt eu, eu cu mine am de lucru, dar iau de ici colo, de la cei care ma impresioneaza, dar nu numai actori
si de la oameni si de peste tot.

GCL: Cui ai vrea sa-i multumesti pentru ca ai ajuns aici?

Silviu: Bunului Dumnezeu care a facut-o pe mama si mama care m-a facut pe mine, n-am ce discurs de Oscar sa tin acuma,
e un drum pe care pana la urma sunt si bune si rele si ii multumesti lui Dumnezeu ca esti in viata, ca esti bine
si ca poti sa faci ce-ti place. Chit ca e actorie chit ca e altceva, important e sa faci ce-ti place, sau sa nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu